Ons Tweede Thuis zet met Elanza de volgende stap in strategisch personeelsmanagement

Door te starten met het Elanza Connect platform zet Ons Tweede Thuis (OTT) de volgende stap in haar strategisch personeelsmanagement. OTT kiest daarvoor het platform van Elanza om hun flexibele schil efficiënter in te richten. Het platform levert veel tijdwinst in de planning, communicatie en financiële afhandeling van diensten in de flexibele schil. 

OTT start direct met de inrichting van een eigen zzp-schil in het Elanza platform. Het platform helpt OTT bij meer grip op kwaliteit van zorg, door o.a. de mogelijkheid van een favorieten pool, en controle op de rechtmatige inzet van zorgverleners. De uitgebreide HR module in het platform geeft inzage in de expertise en ervaring van zorgverleners. Een van de bijkomende voordelen is dat het platform de zorgorganisatie helpt met het beheer door DBA controles, automatisch modelovereenkomsten maakt en de afloop van belangrijke documenten bewaakt.

Ons Tweede Thuis is een organisatie in de gehandicaptenzorg ten dienste van mensen met een verstandelijke, meervoudige of lichamelijke beperking en voor mensen met een ‘niet aangeboren hersenletsel’. De organisatie opereert vanaf meer dan 80 locaties in Aalsmeer, Amstelveen, Amsterdam, Haarlem, Haarlemmermeer, Ouder-Amstel, Uithoorn en in de regio Zuid- en Midden-Kennemerland.

< Terug naar nieuwsoverzicht

Ons Tweede Thuis zet met Elanza de volgende stap in strategisch personeelsmanagement

Door te starten met het Elanza Connect platform zet Ons Tweede Thuis (OTT) de volgende stap in haar strategisch personeelsmanagement. OTT kiest daarvoor het platform van Elanza om hun flexibele schil efficiënter in te richten. Het platform levert veel tijdwinst in de planning, communicatie en financiële afhandeling van diensten in de flexibele schil. 

OTT start direct met de inrichting van een eigen zzp-schil in het Elanza platform. Het platform helpt OTT bij meer grip op kwaliteit van zorg, door o.a. de mogelijkheid van een favorieten pool, en controle op de rechtmatige inzet van zorgverleners. De uitgebreide HR module in het platform geeft inzage in de expertise en ervaring van zorgverleners. Een van de bijkomende voordelen is dat het platform de zorgorganisatie helpt met het beheer door DBA controles, automatisch modelovereenkomsten maakt en de afloop van belangrijke documenten bewaakt.

Ons Tweede Thuis is een organisatie in de gehandicaptenzorg ten dienste van mensen met een verstandelijke, meervoudige of lichamelijke beperking en voor mensen met een ‘niet aangeboren hersenletsel’. De organisatie opereert vanaf meer dan 80 locaties in Aalsmeer, Amstelveen, Amsterdam, Haarlem, Haarlemmermeer, Ouder-Amstel, Uithoorn en in de regio Zuid- en Midden-Kennemerland.

< Terug naar nieuwsoverzicht