Klantverhaal Antes (Parnassia Groep)

Over onze klant Antes

Antes is specialist in psychiatrie en verslaving. Antes, onderdeel van Parnassia Groep, richt zich als GGZ-instelling op het herstel van volwassenen en ouderen met (ernstige) psychiatrische problemen. Het doel van Antes is mensen met psychische problemen de juiste zorg te bieden, op het juiste moment, zo intensief als mogelijk maar niet langer dan nodig.

Uitdaging

Binnen Antes werkt het Mobiliteitsbureau – als flexpool – samen met een aantal gecontracteerde bureaus (uitzend en zzp). 

Yvonne Grift, Manager Bedrijfsvoering Mobiliteitsbureau: “De planners van het Mobiliteitsbureau werken dagelijks met de verschillende externe systemen, die niet aan elkaar gekoppeld zijn.  Het gaat hierbij om handmatige processen in het beheer van de flexibele schil. Dit is enorm tijdrovend en foutgevoelig. De wens en ambitie van Antes is om de flexibele schil en samenwerking met externe partijen eenvoudiger en efficiënter te organiseren om zo goed mogelijk zorg te leveren aan onze  cliënten. Wij denken - door te gaan werken met het platform van Elanza - hierin een grote slag te slaan”.

De meerwaarde

Elanza koppelt met het plansysteem van Ortec, zodat vanuit het Mobiliteitsbureau openstaande diensten automatisch gedeeld kunnen worden met de externe flexibele schil. Elanza zorgt ook voor een gestroomlijnd proces om deze openstaande diensten in te vullen en voorziet in kloppende facturatie op basis van realisatie. Tot slot krijgt het Mobiliteitsbureau volledig inzage in het beheer en inzet van de flexibele schil door middel van realtime rapportage.  

Robbin Dercksen, Hoofd Mobiliteitsbureau en projectleider: “Elanza zorgt voor een optimale aansluiting in de ambities die wij hebben in de organisatie van onze flexibele schil. Zij helpen ons veel tijd en werk te besparen door handmatige processen eenvoudig te automatiseren. Zo kunnen we met één druk op de knop vanuit ons plansysteem - via Elanza - onze flexibele schil beheren. We zijn inmiddels gestart met de implementatie en verwachten het 1e kwartaal 2023 live te gaan”. 

De voordelen op een rij:

  • Kwaliteit: Elanza deelt de dienst met de juiste schil en zorgverlener op het juiste moment conform het beleid van Antes;

  • Tijdwinst: realtime diensten delen en invullen, als ook communicatie bij wijzigingen;

  • Optimaal gebruikersgemak: door de koppeling zijn er geen handmatige handelingen meer nodig;

  • Inzage en sturing: de rapportagetool biedt extra grip en sturing op de gehele flexibele schil ;

  • Toekomstbestendig: Elanza biedt Antes ondersteuning in de huidige ambities met de inrichting van de gehele flexibele schil

Heeft u - net als Antes - de ambitie om de samenwerking met externe bureaus efficiënter in te richten? Bent u op zoek naar meer grip in de coördinatie en beheer van uw flexibele schillen, of wenst u een eigen zzp- of regiopool, of een interne flexschil op te zetten?

Stuur een mail aan hallo@elanza.nl en we vertellen u graag meer!

< Terug naar nieuwsoverzicht

Klantverhaal Antes (Parnassia Groep)

Over onze klant Antes

Antes is specialist in psychiatrie en verslaving. Antes, onderdeel van Parnassia Groep, richt zich als GGZ-instelling op het herstel van volwassenen en ouderen met (ernstige) psychiatrische problemen. Het doel van Antes is mensen met psychische problemen de juiste zorg te bieden, op het juiste moment, zo intensief als mogelijk maar niet langer dan nodig.

Uitdaging

Binnen Antes werkt het Mobiliteitsbureau – als flexpool – samen met een aantal gecontracteerde bureaus (uitzend en zzp). 

Yvonne Grift, Manager Bedrijfsvoering Mobiliteitsbureau: “De planners van het Mobiliteitsbureau werken dagelijks met de verschillende externe systemen, die niet aan elkaar gekoppeld zijn.  Het gaat hierbij om handmatige processen in het beheer van de flexibele schil. Dit is enorm tijdrovend en foutgevoelig. De wens en ambitie van Antes is om de flexibele schil en samenwerking met externe partijen eenvoudiger en efficiënter te organiseren om zo goed mogelijk zorg te leveren aan onze  cliënten. Wij denken - door te gaan werken met het platform van Elanza - hierin een grote slag te slaan”.

De meerwaarde

Elanza koppelt met het plansysteem van Ortec, zodat vanuit het Mobiliteitsbureau openstaande diensten automatisch gedeeld kunnen worden met de externe flexibele schil. Elanza zorgt ook voor een gestroomlijnd proces om deze openstaande diensten in te vullen en voorziet in kloppende facturatie op basis van realisatie. Tot slot krijgt het Mobiliteitsbureau volledig inzage in het beheer en inzet van de flexibele schil door middel van realtime rapportage.  

Robbin Dercksen, Hoofd Mobiliteitsbureau en projectleider: “Elanza zorgt voor een optimale aansluiting in de ambities die wij hebben in de organisatie van onze flexibele schil. Zij helpen ons veel tijd en werk te besparen door handmatige processen eenvoudig te automatiseren. Zo kunnen we met één druk op de knop vanuit ons plansysteem - via Elanza - onze flexibele schil beheren. We zijn inmiddels gestart met de implementatie en verwachten het 1e kwartaal 2023 live te gaan”. 

De voordelen op een rij:

  • Kwaliteit: Elanza deelt de dienst met de juiste schil en zorgverlener op het juiste moment conform het beleid van Antes;

  • Tijdwinst: realtime diensten delen en invullen, als ook communicatie bij wijzigingen;

  • Optimaal gebruikersgemak: door de koppeling zijn er geen handmatige handelingen meer nodig;

  • Inzage en sturing: de rapportagetool biedt extra grip en sturing op de gehele flexibele schil ;

  • Toekomstbestendig: Elanza biedt Antes ondersteuning in de huidige ambities met de inrichting van de gehele flexibele schil

Heeft u - net als Antes - de ambitie om de samenwerking met externe bureaus efficiënter in te richten? Bent u op zoek naar meer grip in de coördinatie en beheer van uw flexibele schillen, of wenst u een eigen zzp- of regiopool, of een interne flexschil op te zetten?

Stuur een mail aan hallo@elanza.nl en we vertellen u graag meer!

< Terug naar nieuwsoverzicht